Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2007 00:46 - Музиката...
Автор: romito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3844 Коментари: 1 Гласове:
0



Всички знаем...музиката е лирична, звучаща, лееща се, прекрасна! Но не...музиката е нещо повече...и това го знаем: тя е изкуство...ооо неее музиката не е изкуство, тя е онова, което ще спаси света...блаблабла
Много от нас твърдят колко е важна музиката за тях... така е -един симфоничен оркестър с арфа би могъл да извърши чудеса за душата...обаче всичко останало са просто приказки...
С малко въображение даже шумът от старата руска прахосмукачка би могъл да се превърне в музика- това е на теория. Но на практика всеки си има вкусове и се е ориентирал към различни стилове на музика...има тооолкова много спорове, дилеми между различните стилове...не се броят на пръсти, но в крайна сметка на кого му пука...всеки слуша каквото му хареса и това е...
По същество...изхождайки от скромния си 8-годишен музикален опит, различавам музиката, която по един или друг начин ме кара да настръхвам и мозъка ми автоматично я препраща към листата с одобрения материал...
Обаче виждам и как съвсем различни стилове ме впечатляват...веднъж ще е тежка и откачена алтернативна музика, друг път трогателната Лунна Соната на Бетовен или Канона на Пахелбел в До мажор... Все музика, ще кажете вие...пубертет, ще кажа аз...това е! Гони ме хормона просто... Няма значение колко годишен музикален опит имаш, слушай си музика на воля!
В нея е истината, колкото и банално да звучи!
------------------------------------

/Специално стискам сърдечно ръка на онези които прочетоха този постинг и успяха да уловят поне 2 мои мисли./


Тагове:   музиката,


Гласувай:
0



1. chris - мда ..
27.07.2007 09:35
мирише на andi тук ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: romito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69293
Постинги: 26
Коментари: 52
Гласове: 192
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930