Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 23:16 - Д...добре казано! (или моят най-добър приятел)
Автор: romito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1214 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2008 18:22


Във живота на всички ни има по един човек, който (в нашите очи) се допира на границата на перфектното...понякога той е много далечен човек, някоя известна личност например. Понякога е просто въображаем. Понякога е твоята любов...но понякога е твой приятел... В моя живот тази личност си има име: Дидо! Той не обича пълното си име...няма да го споменавам...не че се казва Дундунел или нещо от сорта, де...Както и да е, той обича бирата, музиката и приятелите си....също както много тинейджъри... но е изумително широкоскроен човек....имам чувството че ще експлодира от великодушие...възприема всички за равни! Когато споделя нещо с него, той ме поглежда, замисля се...Аз го питам за съвет, но той мълчи...
-...Опитвам се да ти кажа нещо, което наистина ще ти помогне...Естествено че мога да ти кажа баналните неща... искаш съвет? Понякога в най-простия метод се крие решението на най-големите проблеми...
Запомних това...прилагам го и до днес...Той ме научи, че няма нищо универсално освен домакинските кърпи...
За външността му няма да говоря....ще кажа че е един от популярните хлапаци в даскало...е добре де не мога да се въздържа! ооох...красив е! черна коса, сини очи...висок, обаятелен....няма грешка просто!
За жестовете, които ми е правил, за подаръците, за обядите, кафетата...и тях ще спестя...=)
не не не...не съм влюбена, обичам този човек, но така и не разбрах защо не хлътнах по него...
Не мога да не спомена изключителната му дарба да говори...смяла съм се безутешно на шегите му и съм слушала съм зяпнала уста разказите му...
Естествено той си има недостатъци...но...къде са те...нима вече не ги виждам...бледнеят сякаш...да...упорит....упорит като магаре, понякога груб с хората... май е само това...
Дидо е като ангел, който ми е пратен от небесата...
Просто щях да се видя в чудо без него!
---------------------------------
Боже мой, нищо не ми се разбира!!!


Тагове:   Моят,   най,   казано,


Гласувай:
0



1. izolda - :)
27.11.2007 23:35
Трябва да си истински щастлива и благодарна, че имаш такъв човек до теб :)
цитирай
2. radiance - Да..
24.02.2008 15:55
Разбирам те напълно. Ама не като напълно-напълно, а като напълно, защото имам до себе си също такъв човек. Ако не беше писала Дидо, щях да се замисля дали не говорим за един и същ човек, но нее.. :Д Искрено се радвам за теб, защото знам как се чувстваш :) Може би просто за всеки има по един човек, който притежава такива качества. Или пък не.. Важното е че го/ги има :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: romito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69293
Постинги: 26
Коментари: 52
Гласове: 192
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930